my blog, my world

Friday 16 March 2012

looking the wall like dummy

heyy slamat pagi. i mean mornight blog. hihi kinek tok aku tengah dengar cousin aku call gerek nya ayoyo haha. ada cer tek bah sbenarnya. ada misunderstanding. wasehman,aku sik tauk bah hal2 gia. well single yo hahahah. eh neda byk gik actually. tadik eh time aku beli brg sumpah gila aku sikmok madah kt sni maluuu dan aku sikmok madah peristiwa nya mcmni. tetak ktk org ngan aku kelak. sempat gik mata main bah ngga org handsome gila kali aku tok muahhahaha. then ada sigek la molah aku frust juak,si AR nak dpadah aku handsome ya eh,kedak dah ada gerek jak rupa yalah ada propic fb nya ngan prmpuan wth -.-' then si HZ,mcm dah return balit bah ngan gerek nya. uhhh apakan daya nisah,relakan jak haha. oi gtg nak dengar lok conversation sidak hehehhee bye! :)

No comments:

Post a Comment