my blog, my world

Wednesday 14 March 2012

:9

hmmmmm. lelah ku tnggu nya app aku eh. apala susah glak ya? sikpala nisah apakan daya. sukati nya la sia. tp eh kedak rugi jak. dahlah nya handsome. cair mena ku ngga muka nya. kenak la nya dlahirkan handsome kedak ya? ciptaan tuhan la katakan :) yg aku tauk laki nak dpdh ku hndsome tek bruk lepas break ngan gerek nya sbb gerek nya slalu bulak nya. nang apala empuan ya rugi menaaaa ninggal laki ya. mun aku,sikkkkkk :X dah handsome setia agik ya. eh udah eh. hahaha. jeles na ngga cousin aku eh. sidak nya nang senang la mok oleh apa sidak maok petik jari jak. tp aku mmg sik ngam glak ngan sidak la. kelaie nang ada slalubah. ngan dak laki terutamanya. pmpuan sik. kdg2 okay ngan sidak kdg2 sik. kinek tok aku tgh ngga cousin aku polah kumon nya pengo la aku tok. eh kla deon dah nunggah aku main game. bye! ;)

No comments:

Post a Comment