my blog, my world

Tuesday 13 May 2014

APA KHABAR

Ya Allah..........lama dah i tak open acc blog ni. lebih kurang setahun lebih mcm tu lah. kalau dulu-dulu,mesti meluah perasaan dalam ni kan. then tahun 2013 last year,i tak sentuh langsung blog ni haha and now i sentuh balik. hmmmmm. i nak meluah perasaan lagi la ni. okay let's start with my first story. aku ada minat kat one guy niii tpi dia muda 2 years dari aku. he's such a beautiful guy i think? haha. hmmmm aku minat kira-kira dari 2012 then aku minat minat minattttt smpai sekarang. tpi dia lawa siot nak pandang muka aku pun susah. tak tahu la kalau dari blakang ke?(hehehehe) hmm dahlah! aku tgh sakit hati ni. nak tahu kenapa sakit hati? sebab dia dah love somebody else and dia dh jd milik org hmm hatiku pedihh(cewah). i thought that i can open his heart and be his first love but?huh. it is okay. aku chill je even hati aku broken mcm kaca ntah pape la. dahlah malas aku nk cer bnyak fasal dia. but apa chase org yg tak love kita kan? :') and i have this strange feeling.....cer dia mcm ni.......to be continued to part 2 :) byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment