my blog, my world

Friday 15 June 2012

all time low

hey ya! haha lamak aku sik update bak kata kawanku. okay cer? hmm sikla banyak gilak eh. j? i still like him :) haaaaa! btw aku minat juak ngan sorang miak tok. but nya kecik gik dari aku la :( kcik duak tga hari sikjuak apa. tok muda 2 tahun dr aku haha. he seems mcm sik layan prmpuan la. maybe lom mature gik. muka nya eh! for me handsome eh. kedak harry styles jak! rmbut nya curl sik curl gilak,nya putih,and he got brown eyes. beautiful boy! haha. mun nya dah besar sikit kelak,mun nya dah mature,oh myyyy! ku sikpat imagine. but aku belum fall in love ngan nya gikla. just minat jak. anisah,jangan desperate gilak okay?haha. dah ya tek dolok aku ada trtangga miak kecik tok tek,nya tinggi. aku tauk nya miak kecik sebab nya pakei baju miak skolah rndah. tpi nya handsome eh! muka nya kedak mix jak. sik kedak org malaysia. kedak arabian jak tpi handsome wooo. haha. #gila aku. tapi aku just suka jak nangga k. sik ada apa apa. yg aku suka adalah si j. haha.

No comments:

Post a Comment