my blog, my world

Tuesday 28 February 2012

i am hearing foster the people call it what u want right now.

baru beberapa jam tadik,aku jadi manusia yg paling happy di dunia like im the only girl in the world! lol. sik connect ktk org ya. hehehehe. aku sik sangka yg nya tegur aku tek. okay2 aku cer lok,aku sikmok mdh siapa. nitauk nya terbaca haha sikdalah. sikmok mdh jak. tadik nak,tadik eh,time aku tgh tengok2 pic harry styles adalah nya tek,tegur aku,4words ajak ya, 4words jak. dgn hati yg berbunga dan bertaman ehhh ngegeh na bunyi,aku senyum la tek ngan nya. hehehe. nakpa ka aku. stakat 4words jak,ku rsa mcm happy,happy mcm kenak hug oleh dak onedirection haha. parent aku pun heran kenak aku dr tadik tersenyum. aku kenak hujan tek pun aku sik kisah namala org happy hahaha. aku sik sangka yg nya tegur aku,fikir nya sombong sikmok tegur aku.haha aku belum fall in love ngan nya gik k. aku just hmmm susah nak mdh kira kagum la tek ngan nya,dah handsome pandei gik ya,bait,rajin. hehe kla lelah gik aku. yajaklah tek,bye :)

No comments:

Post a Comment