my blog, my world

Thursday 13 October 2011

damnit!

hey yo! sekarang ini pukul 1:16 pm. hari jumaat. hmmm,tadikan,pagi tadi kan,kami ada assembly,as usual lahh. sebelum tunggu yang berhormat tuan pengetua datang,kami tunggu mcm biasa. and then,seperti yang dimaklumkan,basketballboyyiee saya lalu depan barisan kelas kami. pehhhh! dia punya muka,helliecute,handsomemehhh!haha! sorry,saya agak gila sedikit,tak sikit,tapi banyak,TAPI ADA YANG LEBIH GILA,kawan sekelas saya,(malas nk sebut nama dia) hehe,panggil lah W saya dengan suara yang kuat,apalagi si w pandang lah belakang,kesian kawan saya yg seorang,si w mesti fikir yg seorang tu panggil,hahahaha. apa punya perasan lahh. but statement is,,,,aku yang suka si w,bukan si pemanggil atau si mangsa. hehehe kla,samapi disini sahaja. yeahh. kbye. loveuall ####

No comments:

Post a Comment